СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

План открытого урока.

Нажмите, чтобы узнать подробности

3класс(интеграль д?рес)

Татар теле ??м Математика

Тема:Кабатлау(калдыклы б?л?)

Максат:татар теле ??м ?д?бияты бел?н кызыксыну уяту;Г.Тукай и?атына х?рм?т т?рбиял??;татарча саннарны с?йл?мд? д?рес файдаланырга ?йр?н?;татарча ??м русча калдыклы б?л? темасын иск? т?шер?;телд?н ??м язмача ис?пл?? к?некм?л?рен камилл?штер?;

?и?азлау: «Математика»( д?реслек 3 кл.), Г. Тукай турында язмалар,Тукай портреты;?с?рл?ре; магнитофон язмасы, табышмаклар, суган, кишер, к?бест? р?семн?ре;кодоскоп;биремле карточкалар.

Д?рес барышы.

I.Оештыру ?леше.

Кереш с?з. Ис?нл?ш?. (русча, татарча)Тема ??м максатны ?йт?.

1. Укытучы:. Кем ул Г. Тукай? Аны? турында нил?р бел?сез?

2. Габдулла Тукай кайчан туган? (1886 елны? апреленд? )

( тактада Тукай портреты;китап к?рг?зм?се)

-?йе. Аны? быел 125 еллык юбилее.

-125 русча ничек була?

-Б?ген нич?се?

-Числоны русча д?фт?рг? языгыз.

1. Рус теленд? математик диктант. (Сигналлы карточкалар бел?н).

2. Тактада саннар.

-Саннарны укыгыз. Бу нинди саннар? (21, 12, 16, 89, 28, 27, 51)

-хор бел?н(татарча).

3. русча мисал чиш?

4. Логик чылбыр(эпидиаскопта язылганны к?рс?т?):

66→:22→?9→:1→27

-Татарча а?латыгыз.

Татарча м?сь?л?.

-Алия бел?н ?дил? чыгыгыз ?ле. Х?зер м?сь?л? чиш?без.

Алия бел?н ?дил?не? икесен? берг? 5 д?фт?ре бар. ??р кызга нич?ш?р д?фт?р булыр? Нич?се артык калыр? Артык калган санны ничек атыйлар?

5:2=2 (1калдык)

-Тактадагы мисалларны русча а?латыгыз.

Тактада 3 р?тт? ?ч?р мисалны балалар русча а?латып чиш?л?р.Н?ти?? чыгаралар:

Остаток всегда меньше делителя.

-Ардыгызмы? ?йд?гез ял ит?без. (М.??лилне? “С?гать”шигырен? язылган ?ырга физкультминутка)

4 С?гать р?семенд? с?гать нич?не к?рс?т??(“С?гать нич?”уены?)

-д?реслек бел?н эш

-(“Математика-3”)Д?реслекл?рне ачыгыз. 26 бит №1.

- русча калдыклы б?л?г? мисаллар чиш?.

-Татарча табышмаклар чишик ?ле. (балалар саннар кертеп яшелч?л?р турында табышмаклар ?йт?)

- яшелч?л?рне? р?семн?ре куела

-М?сь?л? н?рс? турында?

-задачу учитель читает на русском языке.

-самостоятельно решают, проверяют.

Капусты привезли 64кг, моркови в 4 раза меньше, чем капусты, а муки на 10кг больше, чем моркови. Сколько кг овощей привезли в магазин?

64:4=16

16 +10=26

64+16+26=106(кг)

-решение уравнений на карточках

III.Йомгаклау.

-Д?рест? н?рс?л?рне иск? т?шердегез.Н?рс?л?рг? ?йр?ндегез?

IV?й эше

-биремле карточкаларда мисаллар чишеп килерг?.

24нче гомуми урта белем бир? учреждениесе

Татар теле ??м математикадан интеграль д?рес эшк?ртм?се

Тема:Кабатлау(калдыклы б?л?)

Укытучылар:Р?химова Кадрия В.

Волкова Ольга И.

Категория: Прочее
16.12.2015 23:10


Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!