СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Функциялар

Нажмите, чтобы узнать подробности

 

Саба?ты? та?ырыбы: : Функция

Ма?саты:

Білімділік: О?ушыларды? «Функция» тарауы бойынша ал?ан білімдерін дамыту

Дамытушылы?: Та?ырып бойынша ал?ан жалпы теориялы? білімдерін практикада ?тымды ?олдануын да?дыландыру

Т?рбиелік: ?зара сыйласу, бір-біріне д?рыс к?мек беру, жанашырлы?, уа?ытты ?тымды ?олдана білу, іздену ?асиеттерін бойында тере?дету.

Саба?ты? т?рі:  Пысы?тау саба?ы

Саба?ты? ?дістері:Практикалы?

Саба?ты? к?рнекілігі: Интербелсенді  та?та

Саба?ты? ж?рісі:

 

І . ?йымдастыру.

ІІ. ?й тапсырмасын тексеру.

?й тапсырмасыны? орындалуын тексеру

Кестедегі бос орындарды толтыры?дар:  y=x2

 

Аргумент х

1

2

3

4

5

6

7

Функция у

1

4

9

16

25

36

49

 

ІІІ. Дамыту кезе?і. Есептер шы?ару:

№1

мин

0

1

2

3

4

5

6

7

8

t0C

17

35

50

65

75

85

90

95

100

 

  1. Ыдыста?ы суды? ал?аш?ы температурасы неше градус?
  2. Ыдыста?ы су неше минут ?ыздыр?ан со? ?айнады?
  3. Ыдыста?ы суды 4 минут ?ыздыр?анда оны? температурасы  ал?аш?ы температурасынан неше градус?а к?терілді?

 

№2

Дамир мен Бауыржан баскетбол добын оны? ?апшы?ына  ла?тырып ойнады. Баскетбол ?апшы?ына Дамирды? ла?тыр?ан 15  добыны? 7-еуі т?ссе,  Бауыржанны? ла?тыр?ан 18 добыны? 10-ы т?сті. ?айсысыны? н?тижесі жа?сы.

 

№3

                у=2(x+1)   

  1. Аргументті? -2-ге; 2-ге ж?не 0 ге  те?  функцияны? м?ндерін табы?дар;
  2. Функцияны? 4-ке ; 8-ге ; 6-?а те? м?ндеріне с?йкес  аргументті? м?нін табы?ыз.

 

 

ІV. Тест с?ра?тары: Интербелсенді  та?таны пайдалану

  1. ?ай т?зулер ?иылыспайды?

 

 

 

 

 

 

А)                                  Б)                                  В)

 

2.Д?рыс с?йлемді та?дап ал:

  • 1. Перпендикуляр т?зулерді? орта? н?ктесі жо?;
  • 2. Жазы?ты?та?ы ?иылыспайтын  екі т?зу параллель деп аталады;
  • 3. Ше?берді? екі симметрия осі бар

3. Екі т?зу ?иылыс?анда пайда бол?ан б?рыштарды? біреуі 1000 . ?ал?ан б?рыштарын тап:

  • А) 400, 1600, 400                   Б) 1000, 800, 800                 В) 400, 1400, 400

4. К?рсетілген шамаларды? ішінде бір-біріне т?уелділері ?айсысы: Ж?рілген жол мен ?оз?алыс уа?ыты

А) ені мен ауданы;                Б) аудан мен жол;                         В) жол мен уа?ыт.

 

5.Д??гелекті? ауданы неге те??

 

А) S=

 

     Б) S=

 

В) S=

 

6.Ше?берді? ?зынды?ы неге те??

 

A) С=

 

   Б) С=

 

 

В) С=

 

 

7. ?ай фигураны? симметрия осі жо??

 

 

 

 

 

 

А)                                                        Б)                                                  С)

 

8. ?ай т?зу перпендикуляр т?зу?

 

 

 

 

 

 

А)                                  Б)                                  В)

 

 

 

 

?йге тапсырма №1411, №1412

Ба?алау.

Категория: Математика
06.01.2015 07:45


Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!