СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Т?ремк?й.1 нче сыйныф.(рус теленд? с?йл?ш?че балалар ?чен)

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

Максат: 1)укучыларны? кыргый хайваннар турында белемн?рен тир?н?йт? ??м гомумил?штер?; 2)?киятне а?лап,игътибар бел?н ты?лауны камилл?штер?; 3)укучыларда гаил?д? ??м бер-берсен? карата дус-тату яш?? м?н?с?б?тл?рен т?рбиял??; Д?ресне? тибы:я?а материалны а?лату Материал ??м ?и?азлау:презентация(табышмаклар,кроссворд,с?злек эше,музыкалы уен,музыкалы физкультминутка,?кият,р?семн?р,схема),уенчыклар,техник ?и?азлар. Д?рес барышы: I Оештыру ?леше. -Ис?нмесез, укучылар! ( укытучы апа!) -Х?ерле к?н, укучылар! (Х?ерле к?н, укытучы апа!) -Хэллэрегез ничек? (Бик яхшы, бик ?йб?т!) -Укучылар б?ген безг? кунакка Бака килг?н. Аны? сезне? бел?н ис?нл?ш?се кил?: Ошибка! Объект не может быть создан из кодов полей редактирования. (Слайдта Бака ?ырлап к?рс?т?) -Укучылар, ? х?зер Бака: “Сезне ты?лыйм”,- ди. (Слайдта Бака ?ырламый, музыкага балалар гына ?ырлый.) II Белем-к?некм?л?рне актуальл?штер?. -? х?зер, урман дусларыбызны иск? т?шерик. Сез урманда яш??че нинди хайваннарны бел?сез? -Бу хайваннарны к?плек санда ?йтегез. -К?плек санда нинди кушымчалар ялгана?(-лар,-л?р,-нар,-н?р) -нар, -н?р кушымчалары нинди с?зл?рг? ялгана? -? х?зер экранга карыйбыз. (Слайдта “Т?лке урманда яши” диг?н тавыш ишетел?.) -Укучылар,? тагын н?рс?л?р урманда яши?(?авап бир?л?р) -? безне? кунагыбыз-Бака урманда яшиме? (Слайдта “Бака сазлыкта яши”диг?н тавыш ишетел?.Балалар кабатлыйлар. Физкультминутка(музыка бел?н): Су астында бакалар, Баталар да калкалар.(Балалар ч?г?лил?р,басалар) Алга да иел?л?р, Артка да иел?л?р. У?га да иел?л?р, Сулга да иел?л?р. ??м сикерешеп куялар. III Т?п ?леш.Я?а материалны ?йр?н?. 1.Д?рес темасын билгел??. -? х?зер без кроссворд чиш?рбез.Кроссвордны чишс?к, б?ген д?рест? н?рс? турында с?йл?ш?ебез ачыкланыр. Мин сезг? рус теленд? табышмаклар укыйм.Сез ?авапларын татар теленд? ?йтерг? тиешсез. 1)Ворует крошки Боится кошки.(Тычкан) 2)Рыжая плутовка, Всех обманет ловко, Кур сворует и в леса. И зовут ее ....(Т?лке) 3)Ночью воет он в лесу: «Я ягненка унесу-у-у!» Взайцах тоже знает толк Злой,голодный серый…(Б?ре) 4) Лежала между елками подушечка с иголками. Тихонечко лежала, потом вдруг убежала.(Керпе) 5)Не барашек и не кот, Носит шубу круглый год. Шуба серая — для лета, Для зимы — другого цвета. (Куян) 6) Гребешок аленький, Кафтанчик рябенький, Двойная бородка, Важная походка. Раньше всех встаёт, Голосисто поёт. (?т?ч) 7) В нём живёт моя родня, Мне без неё не жить ни дня. В него стремлюсь всегда и всюду, К нему дорогу не забуду. Я без него дышу с трудом, Мой кров, родимый, тёплый …(?й) -Укучылар,кроссвордны чиштегез.?йд?гез берг?л?п кызыл бел?н язылган с?зне укыйк. 2.Фонетик к?нег?л?р ? х?зер мен? бу с?зл?рне д? т?р?ем? итеп алыйк.(кабатлап ?йт?л?р) -Бу с?зл?рне? барысында да нинди авазны ишет?без? Б?ген без “Т?ремк?й” ?кияте бел?н танышырбыз.?киятне укырга керешк?нче,”т?ремк?й” с?зене? авазлары бел?н танышып алыйк. Т?-рем-к?й(кул чабып, и?екк? б?л?без). -Укучылар,бу с?зд? кушылмалар бармы?(Тактада схемасын т?зибез.) -? х?зер ??рбер авазны ?йтеп ?тик. Ярд?мг? экранда слайд к?рс?тел?. 3.Физкультминутка.(Музыкалы уен оештырыла) 4.?киятне уку. -? х?зер игътибар бел?н ?киятне ты?лыйбыз. Урман эченд? бер Т?ремк?й булган. К?нн?рд?н берк?нне Т?ремк?й янына Тычкан кил?. -Т?рем-Т?ремк?й,Т?ремк?йд? кем яши? Т?ремк?й энд?шм?г?н.Тычкан Т?ремк?йд? яши башлый. Мен? берк?нне Т?ремк?йг? Бака кил?. -Т?рем-Т?ремк?й,Т?ремк?йд? кем яши? -Мин-Тычкан-чыелдык,? син кем? -Мин-Бака-бакылдык. -?йд? берг? яшибез. -?йд?. Мен? берк?нне Т?ремк?йг? Куян кил?. -Т?рем-Т?ремк?й,Т?ремк?йд? кем яши? -Мин-Тычкан-чыелдык, мин-Бака-бакылдык ? син кем? -Мин-Куркак Куян. -?йд?гез берг? яшибез. -?йд?гез. Мен? берк?нне Т?ремк?йг? Т?лке кил?. -Т?рем-Т?ремк?й,Т?ремк?йд? кем яши? -Мин-Тычкан-чыелдык, мин-Бака-бакылдык, мин-Куркак Куян, ? син кем? -Мин-Х?йл?к?р Т?лке. -?йд?гез берг? яшибез. -?йд?гез. Мен? берк?нне Т?ремк?йг? Б?ре кил?. -Т?рем-Т?ремк?й,Т?ремк?йд? кем яши? -Мин-Тычкан-чыелдык, мин-Бака-бакылдык, мин-Куркак Куян, мин-Х?йл?к?р Т?лке, ? син кем? -Мин-Соры Б?ре. -?йд?гез берг? яшибез. -?йд?гез. Мен? берк?нне Т?ремк?йг? Аю кил?. -Т?рем-Т?ремк?й,Т?ремк?йд? кем яши? -Мин-Тычкан-чыелдык, мин-Бака-бакылдык, мин-Куркак Куян, мин-Х?йл?к?р Т?лке, мин-Соры Б?ре. ? син кем? -Мин-Зур Аю. -?йд?гез берг? яшибез. -?йд?гез. -Укучылар,бу ?киятне? ахыры ничек бет???йе, Аю Т?ремк?йне ?имерг?н ??м берг?л?шеп матур ?й т?зег?нн?р. III Алган белемн?рне ныгыту. -? х?зер “Т?ремк?й” уенын уйнарбыз.(Балалар кулларына курчакларны киял?р) ?кият с?хн?л?штерел?. IV Д?ресне йомгаклау. -Укучылар,безне? ?киятт? Аю Т?ремк?йне ватмый.? башка хайваннар бел?н дус,тату яши. -? сез ?егезд? тату,дус яшисезме? -? сыйныфыгыз татумы? -Дусларыгыз бармы?Кемн?р? -? х?зер д?ресне йомгаклап,иск? т?шереп узыйк. -Сез нинди аваз бел?н таныштыгыз? -Бу аваз керг?н с?зл?рне ?йтегез ?ле. -Сез нинди ?киятне белдегез? -?кият геройларын ?йтегез ?ле. -Укучылар,д?ресебез т?мам.Кил?се д?реск? без “?” авазыны? д?рес язылышы бел?н танышырбыз.Сау булыгыз!

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!