СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Методическое указание анализа уроков географии (Шаблон лист).

Категория: География

Нажмите, чтобы узнать подробности

 

Mobil metodik guruh”

        D a r s    t a h l i l i

 

Просмотр содержимого документа
«Методическое указание анализа уроков географии (Шаблон лист).»

Mobil metodik guruh”

D a r s t a h l i l i


O’qituvchi ______________________________________________________________

Fan___________________________________________________________________

Mavzu_________________________________________________________________

Sinf _________________________________________


DARSNING TASHKIL ETILISHI MASALALARI


I. DARSNING O’QUV-DIDAKTIK JIHATLARI


  1. O’quv materialining Davlat ta`lim standarti talablariga mosligi ______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


2. O’quv materialining ilmiyligi __________________________________ _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


II. DARSNING TARBIYAVIY MOHIYATI

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


III. DARSNING USLUBIY JIHATLARI


  1. Tanlangan ta’lim metodlari (ta’lim texnologiyalari)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________



  1. Darsda foydalanilgan ta’lim vositalari

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

BotuGeoInnovation”



3. Darsda pedagogik maqsadlar belgilanganligi va erishilganligi _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


4. Dars mavzusining boshqa fanlar bilan bog’langanligi _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


5. O’quvchilarning o’quv faoliyatini tashkil etish

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

6. O’quvchilarni mustaqil ishlashga jalb etilishi

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


7. O’quv materialini takrorlash va mustahkamlash usullari, uning maqsadga muvofiqligi__________________________________________________________ _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


8. O’quvchilar bilimlari va ko’nikmalarini tekshirish va baholash usullari va ularning samaradorligi

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


9. O’quvchiga vazifaning berilishi (vazifa hajmi, turi, tavsiya qilingan adabiyot va manbalar, vazifa bo`yicha berilgan izohlar)

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


BotuGeoInnovation”


DARSNING BOSHQA SIFAT TAVSIFI


1. O’qituvchining darsga yondashuvi

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


  1. O’qituvchining og’zaki nutqi

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


3. Auditoriyaning darsga tayyorligi

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________


TAHLILCHINING TAKLIF VA TAVSIYALARI


_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________




Tahlil bilan tanishdim: _________________________________


Tahlil qiluvchi: _______________________________________


_____ _________________ 2022 yil.

Mobil metodik guruh”



Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!