СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Математическая игра "Счастливый случай"

Категория: Математика

Нажмите, чтобы узнать подробности

Презентация - это урок повторения решения уравнений в игровой форме. Может быть использована при проведении недели математики или при подготовке к ОГЭ. Предназначена для учащихся 9 классов.

Просмотр содержимого документа
«Математическая игра "Счастливый случай"»

 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instruc-tions that appear on each slide. Своя игра Slide 1-Title This slide begins the game. When you first start the presentation, the screen appears all blue. When you click the mouse button, the Jeopardy theme song plays, and the title and “Hosted by” text slowly move into place. To tailor this slide, follow these instructions: Print the notes for slides 1 through 3 by doing the following: Under File select Print… In the section entitled Print Range, click the radio button for Slides and in the box to its right, type in 1-3 . Under Print what: , select Notes Pages . Under File select Print… In the section entitled Print Range, click the radio button for Slides and in the box to its right, type in 1-3 . Under Print what: , select Notes Pages .  At this point, the Print pop-up should look like the picture at the right.   At this point, the Print pop-up should look like the picture at the right.  Click OK Click OK Математика Решение уравнений 2.  Now that you have printed instructions for tailoring the game, you can make the needed changes to each slide by moving into Slide View. Simply double click the blue slide above .  Change Slide 1: Double click on the word Subject , and type in the subject you want in its place (e.g., Math). Double click on the word Teacher in the bottom right of the slide, and type over it with your name (e.g., Mr. Link). Double click on the word Subject , and type in the subject you want in its place (e.g., Math). Double click on the word Teacher in the bottom right of the slide, and type over it with your name (e.g., Mr. Link).  After doing this, the new slide will look something like this:  After doing this, the new slide will look something like this: 4.  Go on to the next slide.

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instruc-tions that appear on each slide.

Своя игра

Slide 1-Title

This slide begins the game. When you first start the presentation, the screen appears all blue. When you click the mouse button, the Jeopardy theme song plays, and the title and “Hosted by” text slowly move into place.

To tailor this slide, follow these instructions:

  • Print the notes for slides 1 through 3 by doing the following:
  • Under File select Print… In the section entitled Print Range, click the radio button for Slides and in the box to its right, type in 1-3 . Under Print what: , select Notes Pages .
  • Under File select Print…
  • In the section entitled Print Range, click the radio button for Slides and in the box to its right, type in 1-3 .
  • Under Print what: , select Notes Pages .

At this point, the Print pop-up should look like the picture at the right.

  • At this point, the Print pop-up should look like the picture at the right.
  • Click OK
  • Click OK

Математика

Решение уравнений

2. Now that you have printed instructions for tailoring the game, you can make the needed changes to each slide by moving into Slide View. Simply double click the blue slide above .

  • Change Slide 1:
  • Double click on the word Subject , and type in the subject you want in its place (e.g., Math). Double click on the word Teacher in the bottom right of the slide, and type over it with your name (e.g., Mr. Link).
  • Double click on the word Subject , and type in the subject you want in its place (e.g., Math).
  • Double click on the word Teacher in the bottom right of the slide, and type over it with your name (e.g., Mr. Link).

After doing this, the new slide will look something like this:

  • After doing this, the new slide will look something like this:

4. Go on to the next slide.

Категория 1

История

возникновения

Slide 2-Category Selection

This slide is the main game board. You go here to begin the game, and you return here after each Question/Answer slide. This is where the “contestant” selects one of the five categories and a dollar value for the question. The higher the value, the more difficult the question. When you open this slide, the categories appear one at a time, and the dollar values appear at random with an accompanying laser beep. Here’s how it works: if the contestant selects the first category for $300, you would click on the $300 text under

Категория 2

Великие

математики

Категория 3

Факты истории

уравнений

Категория 5

Уравнения

высших степеней

Категория 4

Квадратные

уравнения

100

100

100

100

100

200

200

200

200

200

the 1st category (i.e., the 3rd dollar box in column one). As a result, the corresponding Question/Answer slide will automatically appear. Once the question, and then the answer, for that slide have been shown, you will click on the arrow in the bottom right of that slide to return to this main slide. When you return to this slide, the dollar amount for the box you selected will have changed from white to blue to show that that particular question has already been used. Below, you will see how to tailor the game for your particular categories.

300

300

300

300

300

To tailor this slide, follow these instructions:

Five different categories are used in the game. The category names appear at the top of the columns on this slide and on the five associated Question/ Answer slides (one for each dollar value). Rather than changing all of these separately, you will use the Replace command to change each placeholder category name only once.

400

400

400

400

400

1. Under Edit , choose Replace

  • Type the placeholder name for category 1 as shown in the pop-up at the right. Type in your category name (e.g., Mixed Numbers) under Replace with:
  • Type the placeholder name for category 1 as shown in the pop-up at the right.
  • Type in your category name (e.g., Mixed Numbers) under Replace with:

The Replace pop-up should now look like the one on the right, only with your category name.

  • The Replace pop-up should now look like the one on the right, only with your category name.
  • Click the Replace All button to make the changes.
  • Click the Replace All button to make the changes.

You will then see this pop-up

  • You will then see this pop-up
  • Click the OK button. This replaces the six occurrences of the specified placeholder category name with your category name. After this, the top of the slide will look like this:
  • Click the OK button. This replaces the six occurrences of the specified placeholder category name with your category name. After this, the top of the slide will look like this:

500

500

500

500

500

Notice that in this case, “Mixed Numbers” doesn’t fit on the line. To fix this, simply click on the text right before the “N” and press Backspace followed by Enter. Now it’s on two lines:

2. Now, repeat Step 1 for the remaining four category placeholder names:

1

Какая математическая

деятельность

считается самой древней?

Slide 3-Question/Answer (Cat1, $100)

This slide is the first Question/Answer slide. It corresponds to Category 1 for $100. Once you have followed the instructions on Slide 2 to replace category name placeholders with your actual categories, the text “Cat1” on this slide will be replaced with your 1 st category name.

When you click on Category 1 for $100 on the main slide, this slide opens automatically, with the Question appearing at the top. (Note: On TV Jeopardy, the contestant is actually shown an

answer and is asked to offer a related question. Since this concept is sometimes difficult to understand and implement, this PowerPoint version shows a question followed by the corresponding answer.)

One way to play the game in class is to set up three teams. For each round, have one person from each team stand up as contestants. Have one pick the category and dollar value; click on that box and then ready the question that appears. Call on the first contestant that raises his or her hand for the answer. If they are correct, their team gets corresponding points or dollars (e.g., 1 point for each $100). If the first contestant misses the question or does not answer quickly enough, his or her team loses the corresponding points. Then, offer the question to the remaining two contestants in order of their raised hands. After the question has been answered correctly, or after all three contestants miss it, or after no contestant wants to try, return to the main slide by clicking on the yellow arrow. The current contestants then sit down, and the game moves to the next round.

Note that this Jeopardy game does not have a Double Jeopardy question.

Категория 1 за 100

Счёт

To tailor this slide, follow these instructions:

You are now ready to put in your questions and answers, but you might want to go ahead and save this file first, using Save As and giving it a new name—one that makes sense for this particular Jeopardy game (e.g., Fractions Jeopardy ).

  • If your Question is short, simply double click on the word “Question” and type in your specific question (e.g., “50% of 150” or “Capitol of France”). If the text you enter will not fit on one line, there’s room for two lines at this font size. If you need more room, reduce the font size by triple clicking on the text and using the Font Size selector in the toolbar. In some cases, your question may need a drawn figure or graphic. You can use PowerPoint features to draw the figure you need or to insert graphics. A few examples are show below.
  • Double click on the word “Answer” and type in your answer in the same way.
  • Do the same steps to tailor the remaining Question/Answer slides, remembering to make questions of higher dollar value more difficult. Also remember to save your work.

Example Questions:

2

  Почти за 2000 тысячи лет до н.э. были составлены таблицы умножения, квадратов последовательных целых чисел, таблицы квадратных и кубических корней, известны правила суммирования прогрессий. В какой стране это было? Категория 1  за 200 Вавилон Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Почти за 2000 тысячи лет до н.э. были составлены

таблицы умножения,

квадратов последовательных целых чисел,

таблицы квадратных и кубических корней,

известны правила суммирования прогрессий.

В какой стране это было?

Категория 1 за 200

Вавилон

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Около 500 лет до н. э. в Греции была открыта школа,  которая сыграла важную роль в развитии математики, и особенно геометрии. Кто был первым «директором» этой школы? Категория 1  за 300 Пифагор Самосский (580-500 лет до н.э.) Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Около 500 лет до н. э. в Греции была открыта школа,

которая сыграла важную роль в развитии математики,

и особенно геометрии.

Кто был первым «директором» этой школы?

Категория 1 за 300

Пифагор Самосский

(580-500 лет до н.э.)

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Выдающийся пифагореец, изобретатель аналитического метода доказательства («доказательство от противного»).  Был убежден, что физический мир постижим лишь посредством математики. Формула перехода к новому основанию Категория 1  за 400 Платон (около 427-347 лет до н. э.) Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Выдающийся пифагореец, изобретатель аналитического метода доказательства («доказательство от противного»).

Был убежден, что физический мир постижим лишь посредством математики.

Формула перехода

к новому основанию

Категория 1 за 400

Платон

(около 427-347 лет до н. э.)

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Именно они ввели нуль как и как кардинальное число, и как символ отсутствия единиц в соответствующем разряде. Категория 1  за 500 Индийские математики Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Именно они ввели нуль как и как кардинальное число,

и как символ отсутствия единиц в соответствующем разряде.

Категория 1 за 500

Индийские математики

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Он ввел понятие «коэффициент» Категория 2  за 100 64 Франсуа Виет (1540 — 13 февраля[1] 1603) — французский математик, основоположник символической алгебры. По образованию и основной профессии — юрист. Символика Виета была сразу же оценена учёными разных стран, которые приступили к её совершенствованию. Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Он ввел понятие «коэффициент»

Категория 2 за 100

64

Франсуа Виет (1540 — 13 февраля[1] 1603) — французский математик, основоположник символической алгебры.

По образованию и основной профессии — юрист.

Символика Виета была сразу же оценена учёными разных стран, которые приступили к её совершенствованию.

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Благодаря ему мы отмечаем точки на координатной прямой Категория2  за 200  Рене Декарт, XVII в. (1596—1650), — французский философ, математик и физик. Создал ряд важных теорем в различных областях математики.  С появлением его произведения «Геометрия» началась новая эра в развитии математики с применением координатной системы и введением взаимозависящих переменных величин. Тем самым он установил связь между алгеброй и геометрией и был основоположником аналитической геометрии. Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Благодаря ему мы отмечаем точки на координатной прямой

Категория2 за 200

Рене Декарт, XVII в. (1596—1650), — французский философ, математик и физик. Создал ряд важных теорем в различных областях математики.

С появлением его произведения «Геометрия» началась новая эра в развитии математики с применением координатной системы и введением взаимозависящих переменных величин. Тем самым он установил связь между алгеброй и геометрией и был основоположником аналитической геометрии.

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

По профессии юрист, с 1631 года — советник парламента в Тулузе. Блестящий полиглот Категория 2  за 300 2m+n Пьер Ферма, XVII в. (1601—1665), — французский математик. Занимался теорией чисел, а также заложил основы теории вероятностей, он автор многих теорем, особенно известен по так называемой великой теореме Ферма. Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

По профессии юрист,

с 1631 года — советник парламента в Тулузе.

Блестящий полиглот

Категория 2 за 300

2m+n

Пьер Ферма, XVII в. (1601—1665), — французский математик. Занимался теорией чисел, а также заложил основы теории вероятностей, он автор многих теорем, особенно известен по так называемой великой теореме Ферма.

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

 Известный английский математик Уильям Клиффорд назвал его «Коперником геометрии» Категория 2  за 400 1  Никола́й Ива́нович Лобаче́вский  (20 ноября (1 декабря) 1792, Нижний Новгород — 12 (24) февраля 1856, Казань) — русский математик, создатель неевклидовой геометрии, деятель университетского образования и народного просвещения. О н в течение 40 лет преподавал в Казанском университете, в том числе 19 лет руководил им в должности ректора . Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Известный английский математик Уильям Клиффорд назвал его «Коперником геометрии»

Категория 2 за 400

1

Никола́й Ива́нович Лобаче́вский

(20 ноября (1 декабря) 1792, Нижний Новгород — 12 (24) февраля 1856, Казань) — русский математик, создатель неевклидовой геометрии, деятель университетского образования и народного просвещения. О н в течение 40 лет преподавал в Казанском университете, в том числе 19 лет руководил им в должности ректора .

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Известный советский математик, его учебник по алгебре и началам анализа выдержал четыре издания и много лет оставался главным для учащихся школ. Категория 2  за 500 -1 Андрей Николаевич Колмогоров, XX в. (1903—1987), — известный русский математик. Занимался различными областями математики. Внёс значительный вклад в теорию функций, топологию, в математическую логику и функциональный анализ. Он поставил теорию вероятностей на аксиоматическую, основу. Помимо прочего Колмогоров занимался проблематикой математического образования. С 23 июня 1941 года советские математики по заданию Главного артиллерийского управления армии ведут сложные работы в области баллистики и механики. Колмогоров, используя свои исследования по теории вероятностей, даёт определение наивыгоднейшего рассеивания снарядов при стрельбе. После окончания войны Колмогоров возвращается к мирным исследованиям. Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Известный советский математик, его учебник по алгебре и началам анализа выдержал четыре издания и много лет оставался главным для учащихся школ.

Категория 2 за 500

-1

Андрей Николаевич Колмогоров, XX в. (1903—1987), — известный русский математик. Занимался различными областями математики. Внёс значительный вклад в теорию функций, топологию, в математическую логику и функциональный анализ. Он поставил теорию вероятностей на аксиоматическую, основу. Помимо прочего Колмогоров занимался проблематикой математического образования.

С 23 июня 1941 года советские математики по заданию Главного артиллерийского управления армии ведут сложные работы в области баллистики и механики. Колмогоров, используя свои исследования по теории вероятностей, даёт определение наивыгоднейшего рассеивания снарядов при стрельбе. После окончания войны Колмогоров возвращается к мирным исследованиям.

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Мудрецы каких стран нашли способы решения квадратных уравнений? Категория 3  за 100 Египет и Вавилон. Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Мудрецы каких стран нашли способы решения квадратных уравнений?

Категория 3 за 100

Египет

и

Вавилон.

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Кто впервые ввел буквенную символику в алгебре? Категория 3  за 200 3 век. – древнегреческий математик Диофант в основном своем труде «Арифметика» дал решение задач, приводящих к т.н. диофантовым уравнениям, и впервые ввел буквенную символику в алгебру. Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Кто впервые ввел буквенную символику в алгебре?

Категория 3 за 200

3 век. – древнегреческий математик Диофант в основном своем труде «Арифметика» дал решение задач, приводящих к т.н. диофантовым уравнениям, и впервые ввел буквенную символику в алгебру.

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Он изложил решения уравнений до третьей степени включительно . Кто это? Категория 3  за 300 Рубеж 6-7 вв.- творчество Омара Хайяма, среднеазиатского поэта и математика Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Он изложил решения уравнений до третьей степени включительно .

Кто это?

Категория 3 за 300

Рубеж 6-7 вв.- творчество Омара Хайяма, среднеазиатского поэта и математика

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Какой ученый нашел формулу решения неполного кубического уравнения? Категория 3  за 400 1545 г.-  Джероламо Кардано Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Какой ученый нашел формулу решения неполного кубического уравнения?

Категория 3 за 400

1545 г.-

Джероламо Кардано

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Труды какого французского математика положили начало развитию современной алгебры? Категория 3  за 500 Эвареста Галуа (1811- 1832) – труды по теории алгебраических уравнений Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Труды какого французского математика

положили начало развитию

современной алгебры?

Категория 3 за 500

Эвареста Галуа

(1811- 1832) –

труды по теории алгебраических уравнений

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 4  за 100 х = -9, х = 9 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 4 за 100

х = -9, х = 9

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 4  за 200 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 4 за 200

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 4  за 300 х = 1 и х = 5 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 4 за 300

х = 1 и х = 5

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 4  за 400 k=3 и k=4 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 4 за 400

k=3 и k=4

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 4  за 500 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 4 за 500

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 5  за 100 У – любое число х = -1, х=1, х = -2, х=2 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 5 за 100

У – любое число

х = -1, х=1, х = -2, х=2

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 5  за 200 У – любое число х = -1 , х=2, х =-2 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 5 за 200

У – любое число

х = -1 , х=2, х =-2

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

0 а=1 х=1, х= -2, х=3 Welcome to Power Jeopardy © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2 " width="640"

Категория 5 за 300

У 0

а=1 х=1, х= -2, х=3

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 5  за 400 х=-2, х=-1 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 5 за 400

х=-2, х=-1

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2

Категория 5  за 500 Welcome to Power Jeopardy   © Don Link, Indian Creek School, 2004 You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3. 2

Категория 5 за 500

Welcome to Power Jeopardy

© Don Link, Indian Creek School, 2004

You can easily customize this template to create your own Jeopardy game. Simply follow the step-by-step instructions that appear on Slides 1-3.

2


Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!