СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

2 сыныф ичюн математика фени боюнджа дерснинъ план- конспекти Мевзу : «Арекетлернинъ япылув тертиби. Къавуслар». ( «Порядок выполнения действий. Скобки.»)

Категория: Математика

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«2 сыныф ичюн математика фени боюнджа дерснинъ план- конспекти Мевзу : «Арекетлернинъ япылув тертиби. Къавуслар». ( «Порядок выполнения действий. Скобки.»)»

2 сыныф ичюн математика фени боюнджа дерснинъ план- конспекти

Мевзу : «Арекетлернинъ япылув тертиби. Къавуслар».

( «Порядок выполнения действий. Скобки.»)


Бекленильген нетиджелер:

Талебелер мисаллерни чезгенде амеллер сырасынен чалышмагъа огренелер;

Къавуслар иле кельген мисаллернинъ догъру джевабыны тапмагъа огренелер;

Меселелерни чезгенде график моделлер иле чалышмагъа огренелер;

Сыныфдашларны динълеп, оларгъа къыймет кесип,догъру диалог алып бармагъа алышалар.


Дерснинъ чешити: янъы мевзуны огретюв дерси.

Донатма: дерслик, дефтер, такъдимнаме.

Дерс кетишаты


1.Тешкилий дакъкъа.

2. Эв вазифесини сорав.

Саатны яз : 5 с. , 12 с. , 6с. 15 дакъ.

Талебелернинъ бильгилерини менимсемек

Агъзавий шекильде.

1. «Къомшу ракъамларны тапынъыз».

2. Язылмагъан ракъамны тап.

50 + 9 +  = 60 40 + 8 +  = 50

78 – 8 –  = 69 59 – 9 –  = 49

Каллиграфия дакъкъасы:

10 8 10 8 10 8 18 18 18 18 18

III.. . Янъы мевзуны анълатув.

Тахтада мусавийлик языла: 10-6+3=7 10-(6+3)=1

10 сайысындан 6 ве 3 сайыларынынъ джемисини чыкъармакъ


9+8-5=12 9+(8-5)=12

9 сайысына 8 ве 5 сайыларынынъ фаркъыны къошмакъ


–Тахтада мусавийликлерге бакъынъыз. Сагъ ве сол тарафта язылгъан мусавийликлернинъ фаркъыны тапынъыз?

– Ишарет ( ) айтыла къавуслар.


Биринджиден къавуслар ичиндеки арекетлер беджериле.

– Бугунь дерсте биз эсаплар япылгъанда арекетлер насыл тертипте беджерильгенини биледжекмиз.

IV. Дерсликнен чалышув с.38

Талебелер язылгъанларыны окъуйлар ве арекетлерни беджерелер.

Вазифе 1 (с. 38): 6 + (3 + 1).

Насыл мусавийликни биринджи чезеджекмиз?(къавуслар ичинде)

Бир талебе чыкъып тахтада яза:

Къалгъан мусавийликлер айны шекильде чезиле

Мисаллер 2 с.38

– Мусавийлик догъру олсун деп,къавусларны къоюнъыз ве кочюрип язынъыз.


4 – 1 + 2 = 1 6 – 3 – 2 = 5 8 – 5 + 1 = 2 10 – 4 + 5 = 1

4 – (1 + 2) = 1 6 – (3 – 2) = 5 8 – (5 + 1) = 2 10 – (4 + 5) = 1

Талебелер вазифени беджерелер. «Озюнъни тешкир»

Раатлыкъ дакъкъасы


Мына меним сагъ къолум,

Мына меним сол къолум ,

Мен ойнайым хайтарма ,

Сен де ойна , утанма !



Меселе боюнджа иш.

– Вазифе4 (с. 38).Ресимни бакъынъыз.

Ресимге эсасланып меселени чезинъиз.

Талебелер меселени чезелер. Меселе эки тертипте олгъаныны айталар.


Меселе 5 (с. 39)

1) Бассейн ёлчыгъынынъ узунлыгъы 100 м.

Нариман энди 60 м.ялдап кечти.Онъа даа къач метр узунлыгъында ялдамагъа къалды?




60 ?


100м



Схематик сызыгъыны бакъып чыкъ ве меселени чез..





2) Берильген меселеге аксини тертип эт,ве чез.


Эндесий вазифелернен иш .

– Эндесий шекиллерни(фигураларны) саифенинъ четинде бакъ (с. 38).

– Насыл шекиль косьтерильмеген? (Бешкошелик)

– Шекиллерни бакъынъыз(с. 39). Оларнынъ адларыны айтынъыз.

–Оларны насыл эки группагъа больмек мумкюн?

V. Дерснинъ нетиджеси, рефлексия

– Бугунь дерсте насыл янъы бильги алдынъыз?

Насыл янъы мевзунен таныш олдынъыз?

– Насыл къыйынлыкъларнен раст кельдинъиз?

Эв иши. с.38 № 3, с.39 № 6.




Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!