СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Расставь и запиши буквы в алфавитном порядке:
С Р W Z O В A N J K T D S
Какое предложение соответствует рисунку, запиши.
1. a) Jill has got a grey cat.
b) Jill has got a black cat.
c) Jill has got a black hat.
2. a) Pam's dog can swim.
b) Pam's dog can't swim.
c) Pam's frog can swim.
3. a) I can see a fox with a clock.
b) I can see a frog with a box.
c) I can see a fox with a box.
Прочитай загадку и запиши отгадку.
Jill has got a pet. It isn’t big. But it is merry and funny. It is grey. It can run and jump. It can’t fly. Jill likes her … .
Прочитай отрывок из письма. Как ты думаешь, о каком животном идёт речь. Назови его.
I have got a friend. It is orange and white. It is funny. It is not angry. It is nice. It can jump well. It likes to jump in the house. It can’t fly. Its name is… . It is two. It lives with me, my mum and dad. It likes my home. We like our pet too.
It is a … .
1)My friend … not lazy.
2) Are you a pupil? - Yes, I … .
3) My pets … funny.
4) Ann … got a nice hat.
5)The pupils … got pens and pencils.
© 2021, Сазонова Любовь Николаевна 196