– Шъугу къэжъугъэк1ыжь бэмыш1эу усэ ц1ык1оу хьалыгъум ехьыл1агъэу зэдгъэш1агъэр (усэр зэдырагъаштэзэ къа1о) – Хьалыгъур сыд фэда? (фыжьы) – Сыд фэдэ макъа ыпэрэ урокым зэдгъэш1агъэу мы гущы1эм хэтыр? (жь) – Сыд фэдэ макъа апэ зэхэтхырэр? (ф) – Сыда а макъэр къызк1ыхэдгъэщыгъэр? Дети высказывают свои предположения, учитель повторяет наиболее правильную и общую формулировку. 1. Удерживание губ в улыбке, передние верхние и нижние зубы обнажены. 2. Вытягивание губ вперед трубочкой. 3. Чередование положения губ в улыбке и трубочкой. 4. Улыбка без участия зубов. 1. Знакомство с новым звуком и буквой Ф ф. 2. Знакомство с новой лексикой. Фыжьы, бжьыны, бжьыныф, фэ1эпэ1ас, тыфегъасэ. Физкультминутка. Игра «Помоги Красной Шапочке» 3. Работа с учебником. Чтение страницы 9. 1.Работа в группах. Составление слов из букв: бжьыны, бжьыныф. 2.Работа в тетрадях. Письмо букв Ф,ф, слов: фыжьы, бжьыны, бжьыныф, предложения: Натрыфыр бэгъуагъэ. – Сыда непэ к1эу зэжъугъэш1агъэр? – Сыд фэдэ буква ыпэк1э шъуш1агъэхэр? – Сыд фэдэ гущы1эха непэ к1эу къэшъуш1агъэхэр? – Сыда псынк1э шъуфэхъугъэр? – Сыда къышъохьалъэк1ыгъэр? |