СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Online webinar "Cambridge Assessment English "A2 Key / A2 Key for Schools - 2020 updates

Нажмите, чтобы узнать подробности

Online-webinar Cambridge Assessment English “A2 Key/A2 Key for Schools-2020 updates

 

19 июня 2019 г. Cambridge Assessment English г.Калининграда пригласил нас, учителей английского языка,  присоединиться к онлайн-трансляции семинаров, посвящённых изменениям, которые были внесены в экзамены Pre A1 Starters, A1 Movers, A2 Flyers в 2018 г. и появятся в экзаменах A2 Key for Schools and B1 Preliminary , B1 Preliminary  for Schools с января 2020 г., что позволит связать эти экзамены в единую систему.  Семинары провела Ирина Евгеньевна Солокова, ведущий методист Cambridge Assessment English.

“On the Path to Learning English Now Low-Level exams as a System

A2 Key, A2 Key for Schools 2020”

Aims

  • Why change the exams?
  • What are the changes? How do you prepare students for the revised exams?
  • How is results reporting changing?
  • Summary of the changes
  • Exam support and preparation
  • Questions

 

                                      Why change the exams  

 

  • to keep them  relevant to the needs of learners and schools
  • to incorporate evolving  approaches to assessment and learning
  • to address  feedback  from  stake  holder
  • to align Key/Key for schools more closely with  Preliminary

 

Changes in A2 Key/A2  Key for Schools based on expert  consultation

  • More opportunities to produce spoken and written language enabling strong candidates to demonstrate ability at the CERL Level above
  • Better balance  between Read and Write, removal of repetition /redundancy and increased authenticity in Reading
  • Greater focus on fluency and interaction skills  in Speaking
  • More use of the same task types across levels to improve alignment across Cambridge English Qualifications.

 

 

Sites:

  1. http://keyandpreliminary.com
  2. bridgeenglish.org/resources.htm#free-resources
  3. Angela Tatosyan

                        Cambridge University Press (Moscow)

                       [email protected]

                       [email protected]

                       mobile: 1. 8-926-456-31-12

                                     2. 8-916-720-46-15

 

 

 

 

 

 

Надежда Урсова

учитель английского языка школы №29 г.Калининграда

Просмотр содержимого документа
«Online webinar "Cambridge Assessment English "A2 Key / A2 Key for Schools - 2020 updates»

2


Online-webinar Cambridge Assessment English “A2 Key/A2 Key for Schools-2020 updates



19 июня 2019 г. Cambridge Assessment English г.Калининграда пригласил нас, учителей английского языка, присоединиться к онлайн-трансляции семинаров, посвящённых изменениям, которые были внесены в экзамены Pre A1 Starters, A1 Movers, A2 Flyers в 2018 г. и появятся в экзаменах A2 Key for Schools and B1 Preliminary , B1 Preliminary for Schools с января 2020 г., что позволит связать эти экзамены в единую систему. Семинары провела Ирина Евгеньевна Солокова, ведущий методист Cambridge Assessment English.

On the Path to Learning English Now Low-Level exams as a System

A2 Key, A2 Key for Schools 2020”

Aims

  • Why change the exams?

  • What are the changes? How do you prepare students for the revised exams?

  • How is results reporting changing?

  • Summary of the changes

  • Exam support and preparation

  • Questions



Why change the exams



  • to keep them relevant to the needs of learners and schools

  • to incorporate evolving approaches to assessment and learning

  • to address feedback from stake holder

  • to align Key/Key for schools more closely with Preliminary



Changes in A2 Key/A2 Key for Schools based on expert consultation

  • More opportunities to produce spoken and written language enabling strong candidates to demonstrate ability at the CERL Level above

  • Better balance between Read and Write, removal of repetition /redundancy and increased authenticity in Reading

  • Greater focus on fluency and interaction skills in Speaking

  • More use of the same task types across levels to improve alignment across Cambridge English Qualifications.





Sites:

  1. http://keyandpreliminary.com

  2. bridgeenglish.org/resources.htm#free-resources

  3. Angela Tatosyan

Cambridge University Press (Moscow)

[email protected]

[email protected]

mobile: 1. 8-926-456-31-12

2. 8-916-720-46-15













Надежда Урсова

учитель английского языка школы №29 г.Калининграда

2



Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!