СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Химия предмети мугалимдер үчүн тест

Категория: Всем учителям

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«Химия предмети мугалимдер үчүн тест»

БИЛИМ БЕРYYНYН САПАТЫН БААЛОО ЖАНА МААЛЫМАТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫН УЛУТТУК БОРБОРУ

НАЦИОНАЛЬНЫЙ ЦЕНТР ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯ И ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ


ХИМИ

Бир туура жооптуу тест тапшырмалары.

Ар бир тапшырмага жооптун 2-4 варианты сунушталган. Алардын ичинен 1 гана жооп туура.

Туура жоопту белгилегиле.

Тестовые задания с выбором одного правильного ответа.

К каждому вопросу предложены 2-4 варианта ответов, из которых только один правильный.

Укажите правильный ответ.

1. Берилген химиялык элементтердин катарынан Д. И. Менделеевдин химиялык элементтердин мезгилдик системасында бир мезгилде жайгашкан Y4 элементти тандагыла. Тандалган элементтерди металлдык касиеттеринин кYчeшY (eсYШY) боюнча жайгаштыргыла.

Из указанных в ряду химических элементов выберите три элемента, которые в Периодической системе химических элементов Д. И. Менделеева находятся в одном периоде. Расположите выбранные элементы в порядке возрастания их металлических свойств.

  1. Be

  2. Ti

  3. К

  4. Са

  5. Mg

А) 2, 4, 3 Б) 2, 3, 4 В) 3, 4, 2 Г) 1, 2,5

2. Н. ш. жалпы кeлeмY 10,08 л болгон кычкылтек менен ^^рттун (IV) оксидинин аралашмасы 0,602^1023 ^^рттун атомдорун кармайт. Бул аралашмада кычкылтектин канча молу кармаларын аныктагыла.

Смесь кислорода и оксида серы (IV) общим объёмом 10,08 л (н.у.) содержит 0,6024023 атомов серы. Определите, сколько моль кислорода содержится в данной смеси.

А) 0,35 моль Б) 0,2 моль В) 0, 1 моль Г) 0,5 моль

3. N2 + O2 2NO - Q кайталанма реакциясында тец салмактуулук кайсы учурда реакциянын

продуктылары жакка жылат?

Смещение химического равновесия обратимой реакции N2 + O2 2NO - Q в сторону

продуктов реакции произойдет при:

  1. кычкылтектин концентрациясы кебейгенде / увеличении концентрации кислорода

Б) басым кебейгенде / увеличении давления

  1. басым азайганда / уменьшении давления

Г) температура азайганда / понижении температуры

4. Сунушталган тизмеден гидролиздегенде эритмелеринде рН 7 болгон эки тузду тандагыла.

Из предложенного перечня выберите две соли, при гидролизе которых в растворе рН 7

  1. Al2(SO4)

  2. Na2GO3

  3. KNO3

  4. K2SiO3

  5. КС1

А) 2 жана / и 3 Б) 2 жана / и 4 В) 4 жана / и 5 Г) 3 жана / и 5

5. Ацетальдегиддин молекуласындагы байланыштардын саны:

Число связей в молекуле ацетальдегида:

А) 6 о и 1 я Б) 5 о и 1 я В) 5 о и 2 я Г) 2 о и 1 я

6. Химияны окутуунун методикасы бул -

Методика обучения химии это:

  1. окуучулардын таанып-билYYЧYЛYк жана практикалык ишмердYYЛYгYн уюштурган, алардын билим берYYHYн мазмунун eздeштYPYYCYн жана ошону менен окуу максаттарына жетYYCYн камсыз кылуучу мугалимдин максаттуу иш-аракеттеринин системасы

система целенаправленных действий учителя, организующих познавательную и практическую деятельность учащихся, обеспечивающую усвоению им содержания образования и тем самым достижения целей обучения

Б) окуучулардын билим, билгичтик кeндYмдeрYн калыптандырууну ишке ашыруу

реализация, которая приводит к формированию у учащихся умения, навыки, знания

  1. окуучулардын илимий децгээлдерин жогорулатуу шарттары

условие повышения научного уровня знаний учащихся

Г) билим берYY процессинин материалдык - техникалык жактан камсыздоо

материально-техническое обеспечение учебного процесса

Бир нече туура жооптуу тест тапшырмалары.

Тапшырмалардын бир нече туура жообу бар. Туура жоопторду белгилегиле.

Тестовые задания с несколькими правильными ответами.

Задания имеют несколько правильных ответов. Укажите все правильные ответы.

7. Сунушталган тизмеден кычкылдануу процесси жYргeн, эки жарым реакцияны тандагыла:

Среди предложенного перечня выберите две полуреакции, в ходе которых происходит окисление:

А) O20 2O2- Б) MnO4- MnO42- В) NO2- \(У- Г) 2I- I20

8. Сунушталган тизмеден иондук химиялык байланышы бар эки кошулманы тандагыла.

Из предложенного перечня выберите два соединения, в которых присутствует ионная химическая связь.

А) Ca (Cl(2)2 Б) HCl(3 В) NH4Cl Г) HCl(4 Д) Cl2(7

9. Сунушталаган тизмеден кошулуу реакциясы болуп эсептелген эки реакцияны тандагыла.

Из предложенного перечня выберите две реакции, которые являются реакциями присоединения:

  1. натрийдин гидроксиди + туз кислотасы / гидроксид натрия + соляная кислота

Б) калий + алюминийдин хлориди / калий + хлорид алюминия

  1. ацетальдегид + суутек / ацетальдегид + водород

Г) метан + хлор / метан + хлор

Д) кальцийдин оксиди + суутектин оксиди / оксид кальция + оксид водорода

10. Сунушталган заттардын тизмесинен темир менен ысытпастан реакцияга кирген эки затты тандагыла.

Из предложенного перечня веществ выберите два вещества, с каждым из которых железо реагирует без нагревания.

  1. цинктин хлориди / хлорид цинка

Б) жездин (II) сульфаты / сульфат меди (II)

  1. концентрацияланган азот кислотасы / концентрированная азотная кислота

Г) суюлтулган ^^рт кислотасы / разбавленная соляная кислота

Д) алюминийдин оксиди / оксид алюминия

11. Берилген тизмеден иондук механизм менен жYргeн реакцияларды тандагыла.

Из предложенного перечня выберите реакции, протекающие по ионному механизму.

  1. толуолду жарыкта хлордоо / хлорирование толуола на свету

Б) октандын термикалык крекинги / термический крекинг октана

  1. пропиндин Hg 2+ катышуусунда суу менен ез ара аракеттенYYCY / взаимодействие пропина с водой в присутствии Hg2+

Г) бензолду Fe дин катышуусунда бромдоо / бромирование бензола в присутствии Fe

Д) пентанды ысытуу менен бромдоо / бромирование пентана при нагревании

12. Берилген тизмеден формуласы СбН5СН2СН(ЫН2)-СООН болгон затка мYнездYY эки тастыктоону тандагыла.

Из предложенного перечня выберите два утверждения, характерные для вещества, формула которого C6H5CH2CH(NH2)-COOH

  1. кислоталар менен аракеттенишпейт / не реагирует с кислотами

Б) жегичтер (щелочтор) менен аракеттенишпейт / не реагирует со щелочами

  1. татаал эфирлерди пайда кылат / образует сложные эфиры

Г) ете кычкыл суу эритмелерин пайда кылат / образует сильно кислый водный раствор

Д) амфотердик касиеттерди керсетет / проявляет амфотерные свойства

13. Химиялык билимдердин тутумундагы дидактикалык бирдиктер болуп ... эсептелет.

Дидактическими единицами в структуре химических знаний являются:

  1. тYШYHYктер / понятия

Б) методдор / методы

  1. фактылар / факты

Г) теориялар / теории

Д) тил / язык

14. Химиялык билим жана KeHdYMgepdY контролдоо тYрлeрY болуп теменкулер саналат:

Видами контроля химических знаний и умений являются:

  1. алдын ала / предварительный

Б) кYндeлYк / текущий

  1. жыйынтык / итоговый

Г) аралык / промежуточный

Д) илимий / научный

Дал келYYHY аныктоого берилген тест тапшырмалары.

Сол жакта берилген ар бир элементке оц жактагы элементтердин ичинен дал келгенин жазгыла (б.а. дал келген эки элементти туташтыргыла). Бир тамганын тушуна бир гана сан жазылат.

Тестовые задания на установление соответствия.

Рядом с буквой элемента из левой колонки впишите цифру соответствующего элемента из правой колонки (т.е. соедините два соответствующих элемента в пару). Каждой букве слева соответствует только одна цифра справа.

15. Оксиддин аталышын ал аракеттене ала турган заттардын формулалары менен дал келтиргиле.

Установите соответствие между названием оксида и формулами веществ, с которыми он может взаимодействовать.


ОКСИДДИН АТЫ

НАЗВАНИЕ ОКСИДА


ЗАТТАРДЫН ФОРМУЛАЛАРЫ

ФОРМУЛЫ ВЕЩЕСТВ

A)

азоттун (Ш)оксиди / оксид азота (III)

1)

NaOH, P2O5, HCl

Б)

барийдин оксиди / оксид бария

2)

NaOH, O2, H2O

B)

цинктин оксиди / оксид цинка

3)

NaOH, H2O, H2SiO3

Г)

хромдун (П)оксиди / оксид хрома (II)

4)

CO2, H2S, H2O



5)

HNO3, O2, Al



Жообу: / Ответ:

A


Б


В


Г


16. Реакциянын тецдемеси менен андагы кычкылдандыргычтын кычкылдануу даражасынын eзгeрYШYн дал келтиргиле.

Установите соответствие между уравнением реакции и изменением степени окисления окислителя в ней.


РЕАКЦИЯНЫН СХЕМАСЫ СХЕМА РЕАКЦИИ


КЫЧКЫЛДАНДЫРГЫЧТЫН

КЫЧКЫЛДАНУУ

ДАРАЖАСЫНЫН ОЗГОРУШУ

ИЗМЕНЕНИЕ СТЕПЕНИ ОКИСЛЕНИЯ ОКИСЛИТЕЛЯ

A)

NH3 + O2 — NO +H2O

1)

0 — -2

Б)

Cu(NO3)2 — CuO + NO2 + O2

2)

+3 — 0

B)

Zn + HNO3-—Zn(NO 3)2 + NH4NO3 + H2O

3)

+4 — +2

Г)

NO2 + H2O— HNO3 + NO

4)

+5 — +4



5)

+5 — -3



Жообу: / Ответ:

А


Б


В


Г




Кыска жооптуу тест тапшырмалары.

Ар бир тапшырма кыска (бYTYн сан) жоопту талап кылат.

Тестовые задания с кратким ответом.

Каждое задание требует краткого (целое число) ответа.

17. 20 г натрий жана натрийдин оксидинин аралашмасын сууга эритишти. Мындан 4,48 л (н.

ш.) газ бeлYHYп чыкты. Баштапкы аралашмадагы натрийдин оксидинин массалык YЛYШYн аныктагыла.

20 г смеси натрия и оксида натрия растворили в воде. При этом выделилось 4,48 л (н. у.) газа. Определите массовую долю оксида натрия в исходной смеси.

Жооп / Ответ:

18. 80 г алюминийдин оксиди менен калийдин аракеттенишYYCYнен канча грамм таза

алюминий пайда болот, эгер процесстин жYPYШYнде алюминийди жоготуу 8% тузсе.

Сколько грамм чистого алюминия образуется при взаимодействии 80 г оксида алюминия с калием, если потери алюминия в ходе процесса составили 8%?

Жооп / Ответ:

19. 35 г аммонийдин гидроксидин жана 213 г алюминийдин нитратын аралаштыруудан канча

грамм чекме пайда болот?

Сколько граммов осадка образуется, если смешать 35 г гидроксида аммония и 213 г нитрата алюминия?

Жооп / Ответ:

20. 300 г пиритти (темирдин(П)дисульфиди) кычкылтектин ашыкча санында куйгузгенде

пайда болгон KYKYPTYY газдын келемун (н. ш.) эсептегиле.

Вычислите объём (н. у.) сернистого газа, который образуется при сжигании 300 г пирита (дисульфида железа(П)) в избытке кислорода.

Жооп / Ответ:


Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!