СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Характеристика западноевропейской инструментальной музыки XVII в.( XVII век)

Категория: Искусство

Нажмите, чтобы узнать подробности

Выдающиеся композиторы XVII-первой половины XVIII вв. развивали исполнительские и инструментальные музыкальные жанры (concerto grosso, Трио-соната, сюита, увертюра, оркестр, хоровые коллективы, ансамбль)

Просмотр содержимого документа
«Характеристика западноевропейской инструментальной музыки XVII в.( XVII век)»

2-mavzu: Uyg‘onish davri musiqasi.

Mavzu rejasi:

  1. XVII asr G‘ARB –YEVROPA CHOLG‘U MUSIQASI TAVSIFI.( XVII asr)

  2. XVII asr birinchi yarmi-XVIII asr birinchi yarmida taniqli kompozitorlar faolliyati va cholg‘u musiqa janrlarini rivojii (concerto grosso, trio-sonata, syuita, uvertyura, orkestr, xor jamoalari, ansambl)

  3. Musiqada barokko, rokokko uslubi, polifoniya.


IPT - zamonaviy audio va videotexnika orqali jaxon musiqa namoyandalari asarlarini tinglab taxlil qilish.

IAT - kompyuter texnologiyalaridan foydalangan holda mashhur ijrochilariga doir materiallar tahlil etiladi.

Tayanch so‘zIar: Uyg'onish davri, barokko, rokokko, polifo-niya, opera tur lari, "Florentina kamerata" jamiyati, kompozitor,concerto grosso, trio-sonata, syuita, uvertyura, orkestr, xor jamoalari,ansambl.


Аdabiyotlar:

1.Галущенко И.Г. История музыки народов мира. Вып.3. Т., “Мусиқа”. 2008.

2.История зарубежной музыки. Выпуск 1-6, М.-СПб., 1986-2001. И т.-535 б., II т. –277 б., III т. – 533 б., ИВ т. – 529 б., В т. – 448 б.

3.История русской музыки. Выпуск 1-4, М., 1981-1987. Iт.-623 б., II т.- 580 б., III т.-486 б., IVт.-525 б.

Internet saytlari:

www.ziyonet.uz – O‘zbekiston ta’lim portali

http://www.uzbeknavo.uz- O‘zbeknavo EB

http://www.uzbekteatrskm.uz- “O‘zbekteatr” IICHB

http://www.muz-urok.ru/ Noti,knigi o muzike, uchebniki po muzike.

http: //lib-notes.orpheusmusic.ru/news


Assesment” metodi

Metodning maqsadi: mazkur metod ta'lim oluvchilarning bilim darajasini baholash, nazorat qilish, o‘zlashtirish ko‘rsatkichi va amaliy ko‘nikmalarini tekshirishga yo‘naltirilgan. Mazkur texnika orqali ta'lim oluvchilarning bilish faoliyati turli yo‘nalishlar (test, amaliy ko‘nikmalar, muammoli vaziyatlar mashqi, qiyosiy tahlil, simptomlarni aniqlash) bo‘yicha tashhis qilinadi va baholanadi.

Metodni amalga oshirish tartibi:

“Assesment” lardan ma'ruza mashg‘ulotlarida talabalarning yoki qatnashchilarning mavjud bilim darajasini o‘rganishda, yangi ma'lumotlarni bayon qilishda, seminar, amaliy mashg‘ulotlarda esa mavzu yoki ma'lumotlarni o‘zlashtirish darajasini baholash, shuningdek, o‘z-o‘zini baholash maqsadida individual shaklda foydalanish tavsiya etiladi. Shuningdek, o‘qituvchining ijodiy yondashuvi hamda o‘quv maqsadlaridan kelib chiqib, assesmentga qo‘shimcha topshiriqlarni kiritish mumkin.

Namuna. Har bir katakdagi to‘g‘ri javob 5 ball yoki 1-5 balgacha baholanishi mumkin.



Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!